Skip to content

Naprawy powypadkowe.
Naprawy bezgotówkowe 
z OC / AC sprawcy.

Step icon

ETAP 1- Zgłoszenie szkody

Wizyta w warsztacie w celu dokonania oględzin. Podpisujemy stosowne dokumenty i
upoważnienia. Jako poszkodowany zgłaszasz szkodę do ubezpieczyciela.
Przeczytaj instrukcję jak prawidłowo zrobić zdjęcia szkody

Step icon

ETAP 2 – Kosztorys

Sporządzamy rzeczywisty i obiektywny kosztorys zgodny z wariantem posiadanej
polisy. Występujemy do ubezpieczyciela o akceptację kosztów naprawy i przyjęcia odpowiedzialności za szkodę.

Step icon

ETAP 3 – Naprawa

Dzięki podpisanymi umowami partnerskimi 
z ubezpieczycielami, akceptacja
kosztorysów następuje do 72 godzin. Po uzyskaniu akceptacji ubezpieczyciela, która zamawiamy potrzebne części i przystępujemy do naprawy. Nie zlecamy części
procesów naprawy do innych firm – każdy element naprawy Twojego samochodu jest realizowany w naszym warsztacie, dzięki temu naprawa przebiega sprawnie i trwa
znacznie krócej niż w innych serwisach.

Step icon

ETAP 4 – Kontrola jakości

Po zakończonej naprawie przeprowadzamy kontrolę jakości. Jeżeli szkoda wymaga wizyty na stacji diagnostycznej, przeprowadzamy takie badanie na stacji oddalonej
od nas o 300m

Step icon

ETAP 5 – Zakończenie procesu

Informujemy Cię mailowo i telefonicznie o zakończonej naprawie oraz terminie od
którego możesz odebrać od nas swój samochód. Wszystkie rozliczenia dotyczące
naprawy pozostają między nami a Twoim ubezpieczycielem.

Jak prawidłowo zrobić zdjęcia szkody

Dokumenty identyfikacyjne (2 zdjęcia)

W przypadku pojazdów zarejestrowanych w Polsce: obie strony dowodu rejestracyjnego.
Dla pojazdów z zagranicy: dokumenty odpowiadające rejestracji w danym kraju.

Widok ogólny pojazdu (8 zdjęć)

4 zdjęcia z każdej strony pojazdu na wysokości jego środka.
4 ujęcia pod kątem z góry – dla lepszego pokazania kształtu i wyposażenia zewnętrznego.

Uszkodzenia (dowolna liczba zdjęć)

Najpierw sfotografuj uszkodzenia z większej odległości – by pokazać ich położenie na pojeździe.
Następnie wykonaj zdjęcia z bliska, z różnych kątów i wysokości.
Im więcej ujęć, tym dokładniejsza będzie analiza.

Numer VIN lub tabliczka znamionowa (2 zdjęcia)

Zadbaj, by cały numer lub tabliczka były widoczne i czytelne – nawet jeśli są umieszczone w trudno dostępnym miejscu.
Jeśli masz trudność z ich lokalizacją, zajrzyj do zakładki: Gdzie znajduje się numer VIN?

Wnętrze pojazdu (5–6 zdjęć)

Zdjęcia przez otwarte drzwi kierowcy.
Widok na deskę rozdzielczą, przednie i tylne siedzenia, licznik przebiegu.
Uchwyć także stopień zużycia elementów jak kierownica, fotel kierowcy czy dźwignia zmiany biegów.

Podczas rozmowy uzyskasz wsparcie w procesie likwidacji szkody z OC sprawcy. Nasza pomoc jest bezpłatna!



Pomożemy Ci przejść przez wszystkie formalności krok po kroku od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego samochodu.

    POZNAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚciej zadawane pytania

    Czy ocena szkód i oględziny mogą być również on-line?
    Możemy połączyć się on-line i przeprowadzić wywiad, wstępne oględziny pojazdu oraz szacunkowy koszt naprawy. W przypadku naprawy samochodu z AC / OC sprawy niezbędne są jednak szczegółowe oględziny w naszym warsztacie.
    Czy otrzymam pomoc w zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela?
    Oczywiście, służymy pomocą na każdym etapie realizacji szkody.
    Czy dostanę od Państwa wszystkie formularze do zgłoszenia szkody?
    Po otrzymaniu Twojego upoważnienia do kontaktu, jako warsztat realizujący naprawę, zgłaszamy szkodę telefonicznie lub na platformie on-line ubezpieczyciela.
    Ile trwa rzeczywista akceptacja z ubezpieczalni?
    Standardowo ubezpieczyciel ma 14 dni na weryfikację kosztorysu naprawy i wydanie opinii. My jako warsztat z umową partnerską otrzymujemy opinię od towarzystwa ubezpieczeniowego do 72 godzin.
    Na czym polega kontrola jakości i jakie macie na nią dowody?
    Kontrola jakości to ostatni proces naprawy, który polega na weryfikacja wszystkich przeprowadzonych czynności, które znalazły się w kosztorysie naprawy.
    Czy likwidacja z OC sprawcy to to samo co likwidacja szkody z AC?
    Proces likwidacji szkody z OC sprawy jest praktycznie taki sam jak likwidacja szkody z własnego AC.
    Jakich dokumentów potrzebuję, aby móc dokonać zgłoszenia?
    Dokonując zgłoszenia szkody z OC sprawcy potrzebne będą dokumenty takie jak:
    – Notatka policyjna – jeżeli na miejsce szkody została wezwana policja.
    – Oświadczenie sprawy o przyjęciu odpowiedzialności za szkodę, numer polisy sprawcy oraz dane osobowe sprawcy kolizji lub wypadku.
    – Skrócony opis uszkodzeń.
    – Numery rejestracyjne i marki pojazdów uczestniczących w zdarzeniu.

    Dokonując zgłoszenia szkody z własnego AC przygotuj:
    – Numer polisy AC
    – Opis szkody i uszkodzeń na pojeździe.
    – Dowód rejestracyjny pojazdu.

    Nie wszystkie dokumenty są potrzebne od razu przy zgłaszaniu szkody, możesz dostarczyć je również w trakcie likwidacji szkody przez warsztat. Zalecamy jednak, aby dokonywać zgłoszenia z kompletem dokumentów.
    Ile trwa rzeczywista akceptacja z ubezpieczalni?
    Standardowo ubezpieczyciel ma 14 dni na weryfikację kosztorysu naprawy i wydanie opinii. My jako warsztat z umową partnerską otrzymujemy opinię od towarzystwa ubezpieczeniowego do 72 godzin.
    Jak wygląda realizacja szkody, jeżeli mam samochód w leasingu?
    Jeżeli Twój samochód jest w leasingu, jako warsztat, który dokonuje naprawy szkody musimy zwrócić się z prośbą o zgodę na naprawę samochodu w naszym warsztacie do właściciela pojazdu, którym jest bank.
    Stosowne dokumenty do podpisania – jakie to dokumenty?
    Musimy otrzymać od Ciebie upoważnienie do kontaktu z towarzystwem ubezpieczeniowym. Przeprowadzamy naprawy w systemie bezgotówkowym bezpośrednio z towarzystwem ubezpieczeniowym.
    Czy szkoda ma być zgłoszona po oględzinach czy przed?
    Zgłoszenie szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego jest pierwszym krokiem do jej likwidacji, możesz zgłosić ją przed oględzinami w naszym warsztacie.
    Czy kosztorys naprawy jest tworzony podczas oględzin, razem z klientem?
    Sporządzenie kosztorysu naprawy to czasochłonny proces, realizują go nasi pracownicy. Pamiętaj jednak, że przed przygotowaniem przez nas kosztorysu, szczegółowo omawiamy z Tobą powstałą szkodę.
    Co zrobić, jeżeli został zabrany dowód rejestracyjny podjazdu po szkodzie?
    Jeżeli został zatrzymany dowód rejestracyjny pojazdu, jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia badania technicznego po naprawie. Na tej podstawie odzyskasz dowód rejestracyjny pojazdu.
    Ile czasu mam na zgłoszenie szkody z OC sprawcy?
    Rekomendujemy zgłosić szkodę w ciągu 14 dni.
    Jak dokonać zgłoszenia szkody?
    Szkodę możesz zgłosić osobiście u ubezpieczyciela – przygotuj numer polisy OC lub AC. Jeżeli mamy Twoje upoważnienie do reprezentacji, szkodę możemy zgłosić my jako warsztat, który naprawia samochody z AC i OC sprawcy.
    Czy zostanie mi przekazany kosztorys naprawy?
    Oczywiście, na życzenie klienta udostępniamy kosztorys naprawy.
    Ile mam czasu na odebranie samochodu po naprawie?
    Czas na odbiór samochodu po naprawie to indywidualne uzgodnienia między warsztatem, który dokonuje naprawy szkody. Zachęcamy jednak do odbioru samochodu w ciągu kilku dni po informacji, że pojazd jest gotowy do odbioru.

    Sprawdź nasze realizacje

    Jesteśmy rekomendowanym partnerem 
ubezpieczycieli

    Powody, dla których możesz wybrać nas do naprawy Twojego samochodu

    Samochód zastępczy

    Samochód zastępczy

    Brak auta może zakłócić Twoje codzienne obowiązki. Na czas naprawy możesz skorzystać z samochodu zastępczego, dzięki czemu nie musisz zmieniać swoich planów.
    Krótki czas naprawy

    Krótki czas naprawy

    Wiemy, jak ważny jest czas, dlatego działamy sprawnie i efektywnie. Doświadczeni fachowcy pozwalają nam zminimalizować czas naprawy.
    Autoryzowany warsztat 
5 ubezpieczycieli 

    Autoryzowany warsztat 
5 ubezpieczycieli 

    Dzięki podpisanym umowom z wiodącymi firmami ubezpieczeniowymi (Uniqa, Ergo Hestia, Alianz, PZU, Link4), możesz mieć pewność, że naprawa zostanie przeprowadzona zgodnie z najwyższymi standardami, a rozliczenie przebiegnie bez komplikacji.
    Własna laweta

    Własna laweta

    Kolizja to wystarczająco stresująca sytuacja – nie musisz martwić się organizacją transportu. Nasza laweta przyjedzie po Twój samochód i dostarczy go prosto do warsztatu, oszczędzając Twój czas i nerwy.
    Gwarancja na wykonaną naprawę

    Gwarancja na wykonaną naprawę

    Dajemy Ci pewność, że podczas naszych napraw nie idziemy na skróty. Korzystamy z najlepszych technologii i materiałów, a każda naprawa objęta jest gwarancją.
    Akceptacja kosztorysu naprawy w ciągu 24h

    Akceptacja kosztorysu naprawy w ciągu 24h

    W przypadku napraw z OC/AC, dzięki współpracy z ubezpieczycielami i naszemu doświadczeniu, proces zatwierdzania kosztorysu przebiega błyskawicznie, bez zbędnych opóźnień.
    Bezpłatna wycena on-line

    Bezpłatna wycena on-line

    Czas to pieniądz, dlatego już na etapie wyceny chcemy, abyś wiedział, czego się spodziewać. Wystarczy połączenie video (np. whatsupp) lub kilka zdjęć, a my oszacujemy koszty i podpowiemy najlepsze rozwiązanie – szybko i bez zobowiązań.
    Monitorowany parking 
dla pojazdów

    Monitorowany parking 
dla pojazdów

    Twój samochód jest u nas w pełni bezpieczny. Dysponujemy ogrodzonym, monitorowanym parkingiem, dzięki czemu możesz być spokojny o swoje auto na każdym etapie naprawy.
    Stacja kontroli pojazdów w odległości 300 m

    Stacja kontroli pojazdów w odległości 300 m

    Po naprawie nie musisz szukać miejsca na badanie techniczne – najbliższa stacja kontroli pojazdów jest tuż obok.
To wygoda i oszczędność czasu, zwłaszcza po większych naprawach blacharsko-lakierniczych.

    Poznaj referencje i opinie dotychczasowych klientów

    Sprawdź opinie zadowolonych Klientów