Naprawy powypadkowe.
Naprawy bezgotówkowe
z OC / AC sprawcy.
Kompleksowe naprawy powypadkowe w systemie
bezgotówkowym. Likwidujemy szkody z OC i AC sprawcy, zajmując się wszystkimi
formalnościami – od kosztorysu, przez kontakt z ubezpieczycielem,
aż po odbiór
naprawionego pojazdu.
ETAP 1- Zgłoszenie szkody
Wizyta w warsztacie w celu dokonania oględzin. Podpisujemy stosowne dokumenty i
upoważnienia. Jako poszkodowany zgłaszasz szkodę do ubezpieczyciela.
Przeczytaj instrukcję jak prawidłowo zrobić zdjęcia szkody
ETAP 2 – Kosztorys
Sporządzamy rzeczywisty i obiektywny kosztorys zgodny z wariantem posiadanej
polisy. Występujemy do ubezpieczyciela o akceptację kosztów naprawy i przyjęcia odpowiedzialności za szkodę.
ETAP 3 – Naprawa
Dzięki podpisanymi umowami partnerskimi
z ubezpieczycielami, akceptacja
kosztorysów następuje do 72 godzin. Po uzyskaniu akceptacji ubezpieczyciela, która zamawiamy potrzebne części i przystępujemy do naprawy. Nie zlecamy części
procesów naprawy do innych firm – każdy element naprawy Twojego samochodu jest realizowany w naszym warsztacie, dzięki temu naprawa przebiega sprawnie i trwa
znacznie krócej niż w innych serwisach.
ETAP 4 – Kontrola jakości
Po zakończonej naprawie przeprowadzamy kontrolę jakości. Jeżeli szkoda wymaga wizyty na stacji diagnostycznej, przeprowadzamy takie badanie na stacji oddalonej
od nas o 300m
ETAP 5 – Zakończenie procesu
Informujemy Cię mailowo i telefonicznie o zakończonej naprawie oraz terminie od
którego możesz odebrać od nas swój samochód. Wszystkie rozliczenia dotyczące
naprawy pozostają między nami a Twoim ubezpieczycielem.
Jak prawidłowo zrobić zdjęcia szkody
Dokumenty identyfikacyjne (2 zdjęcia)
Dla pojazdów z zagranicy: dokumenty odpowiadające rejestracji w danym kraju.
Widok ogólny pojazdu (8 zdjęć)
4 ujęcia pod kątem z góry – dla lepszego pokazania kształtu i wyposażenia zewnętrznego.
Uszkodzenia (dowolna liczba zdjęć)
Następnie wykonaj zdjęcia z bliska, z różnych kątów i wysokości.
Im więcej ujęć, tym dokładniejsza będzie analiza.
Numer VIN lub tabliczka znamionowa (2 zdjęcia)
Jeśli masz trudność z ich lokalizacją, zajrzyj do zakładki: Gdzie znajduje się numer VIN?
Wnętrze pojazdu (5–6 zdjęć)
Widok na deskę rozdzielczą, przednie i tylne siedzenia, licznik przebiegu.
Uchwyć także stopień zużycia elementów jak kierownica, fotel kierowcy czy dźwignia zmiany biegów.
Zadzwoń do nas
Podczas rozmowy uzyskasz wsparcie w procesie likwidacji szkody z OC sprawcy. Nasza pomoc jest bezpłatna!
Pomożemy Ci przejść przez wszystkie formalności krok po kroku od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego samochodu.
ZGłoś szkodę on-line
POZNAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚciej zadawane pytania
– Notatka policyjna – jeżeli na miejsce szkody została wezwana policja.
– Oświadczenie sprawy o przyjęciu odpowiedzialności za szkodę, numer polisy sprawcy oraz dane osobowe sprawcy kolizji lub wypadku.
– Skrócony opis uszkodzeń.
– Numery rejestracyjne i marki pojazdów uczestniczących w zdarzeniu.
Dokonując zgłoszenia szkody z własnego AC przygotuj:
– Numer polisy AC
– Opis szkody i uszkodzeń na pojeździe.
– Dowód rejestracyjny pojazdu.
Nie wszystkie dokumenty są potrzebne od razu przy zgłaszaniu szkody, możesz dostarczyć je również w trakcie likwidacji szkody przez warsztat. Zalecamy jednak, aby dokonywać zgłoszenia z kompletem dokumentów.
Jesteśmy rekomendowanym partnerem ubezpieczycieli





Powody, dla których możesz wybrać nas do naprawy Twojego samochodu
Samochód zastępczy
Krótki czas naprawy
Autoryzowany warsztat 5 ubezpieczycieli
Własna laweta
Gwarancja na wykonaną naprawę
Akceptacja kosztorysu naprawy w ciągu 24h
Bezpłatna wycena on-line
Monitorowany parking dla pojazdów
Stacja kontroli pojazdów w odległości 300 m
Poznaj referencje i opinie dotychczasowych klientów
Sprawdź opinie zadowolonych Klientów



